tiistai 29. syyskuuta 2020

Joulun Taikaa -foorumi

 Huh heijaa, minkä löydön tein, kun aivan muuta netistä etsin! Nyt olen hetken ihmetellyt, että kuinka olen tämän tähänasti voinut missata, foorumi kun ei ole mikään uudenuusi!! Mutta siis aktiivinen. Monenmonta ihanaa keskusteluaihetta viime päivistä usean vuoden taa. Uskomatonta! Nyt tiedän mitä lueskelen seuraavat illat!! Paitsi, että juuri nyt ei ole aikaa millekään ylimääräiselle... varmaan vuoden kiireisin viikko menossa, ja vielä viikonloppukin töitä. Mutta eiväthän ne jutut sieltä karkaa :-) Nyt jo pikaselauksella sain niin paljon inspiraatiota omaan jouluuni, tänne blogiin ja muutenkin. Vielä kun eilen illalla pohdin ja kokosin blogikirjoitusideoita yhdelle paperille, niin olen niin täynnä jouluenergiaa, että korvissa soi :-D Ja pitäisi vielä päästä toteuttamaan ne ideat! Voi olla, että julkaisutahti kiihtyy tästä 1krt/vko, jos vain löydän aikaa kirjoittaa kaikki ajatukset ja suunnitellut jutut tänne blogiin. Stay tuned! 



 Se löytyy täältä: https://www.jouluntaikaa.com/keskustelu/index.php

5 kommenttia:

  1. Enpä ole minäkään kuullut tällaisesta. Hyvä vinkki! Historiallista kyllä, en ole vielä ehtinyt juuri ajatella joulua, mutta kyllä nyt on jo korkea aika. 😀

    VastaaPoista
  2. Kiva että löysit meidän ihanan joulufoorumin! Juu, se on aktiivinen ja täynnä ihanien jouluttajien ihania joulujuttuja. Tervetuloa mukaan muutkin www.jouluntaikaa.com ja tosi kivaa kun rekisteröidyit mukaan Pikkuinen tonttu! ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tarkemmin kun asiaa olen pohtinut, taisi joskus 2000 luvun alkupuolella olla joulufoorumi, sieltä olen napannut jouluvihkoideani ja se on jouluisena päiväkirjana toiminut jo kohta 20 vuotta. Liekö sama foorumi?

      Poista
  3. Kiitos Joulun Taikaa foorumi vinkistä! Sinun blogi on myös mukava lisä mun joululukemistooni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Instassa taidankin ihmisnimelläni seurailla sinua ;-)

      Poista